Drobečková navigace Drobečková navigace

Webový obsah - zobrazení Webový obsah - zobrazení

FAQ

 

Jak si mohu otevřít reálný účet?

Prvním krokem pro otevření reálného účtu je vyplnění registrace "Otevřít účet" zde. Na poslední stránce registračního formuláře se objeví přihlašovací údaje do platformy a internetové banky, které si nezapomeňte vytisknout nebo zapsat.

Na této stránce si rovněž dvakrát vytiskněte smlouvu o poskytování služeb. Oba výtisky vlastnoručně podepište a společně s podepsanými kopiemi dvou dokladů totožnosti nám zašlete na adresu DM BOŚ S.A., organizační složka ČR, Václavské náměstí 17, 110 00 Praha 1.

Obchodní účet vám bude aktivován ihned po obdržení dokumentů. Následně můžete zaslat peníze podle tohoto návodu a začít obchodovat.
 

Jak udělat první přihlášení?

Podrobný návod s postupem pro první přihlášení naleznete zde.
 

Jak si mohu aktivovat mikroúčet?

Návod jak si aktivovat mikroúčet naleznete zde.
 

Jak mohu na svůj účet vložit peníze?

Finanční prostředky se poukazují na sběrný účet u UniCredit Bank v České republice s uvedením čísla investičního účtu jako variabilního symbolu a jména a příjmení do poznámky pro příjemce. Variabilní symbol je číslo účtu (začíná sedmičkou) a naleznete jej na smlouvě o poskytování služeb nebo v transakčním systému v záložce [„Pokyny" – „Převody"].

!Variabilní symbol, jméno a příjmení, jsou povinnými údaji!

 

  • Platby na korunový investiční účet v rámci ČR

Číslo účtu: 200000857/3060

Variabilní symbol: Číslo účtu Klienta (na smlouvě)

Poznámka pro příjemce: Jméno a příjmení

 

  • Platby na korunový investiční účet ze zahraničí

IBAN: CZ5030600000000200000857

SWIFT: BPKOCZPP

Adresa: PKO BP: Klimentská 1216/46, 110 00 Praha 1

Dále uveďte Číslo účtu Klienta (na smlouvě) jako variabilní symbola jméno s příjmením do poznámky v převodním příkazu.

 

  • Platby na eurový investiční účet

IBAN: CZ9630600000000200000902

SWIFT: BPKOCZPP

Adresa: PKO BP: Klimentská 1216/46, 110 00 Praha 1

Dále uveďte Číslo účtu Klienta (na smlouvě) jako variabilní symbola jméno s příjmením do poznámky v převodním příkazu.

 

  • Platby na dolarový investiční účet

IBAN: CZ0630600000000200000873

SWIFT: BPKOCZPP

Adresa: PKO BP: Klimentská 1216/46, 110 00 Praha 1

Dále uveďte Číslo účtu Klienta (na smlouvě) jako variabilní symbola jméno s příjmením do poznámky v převodním příkazu.




Poznámka k prvním vkladům na investiční účet:

V případě založení smlouvy korespondenčně, musí být vždy poukázán z bankovního účtu, jehož skutečným vlastníkem je osoba, která smlouvu uzavřela.


Číslo svého forexového účtu, tak i vlastní číslo bankovního účtu pro převody peněz, naleznete po přihlášení do systému Bossa.CZ.

 

Kolik musím mít k dispozici peněz, abych mohl(a) začít obchodovat forex?

Doporučená částka minimálního počátečního vkladu na účet klienta  je v případě:

  • Korunového účtu – 10 000 CZK
  • Dolarového účtu – 500 USD
  • Eurového účtu – 400 EUR 

 

Jak si převedu finanční prostředky zpátky na můj účet?

Výběry z investičního účtu  je možné zadávat přes  transakční systém Bossa.CZ. Přihlásíte se do svého účtu v naši internetové bance. Pokyny k převodu prostředků se podávají  v záložce [„Pokyny" –> „Převody"]. Tyto žádosti o výběry lze do systému zadávat v době od 8:30 do 17:15, přičemž vlastní odesílání prostředků probíhá pouze v pracovní dny. Pokyny mimo pracovní dobu se zpracují následující pracovní den.
 

Jak si mohu převést finanční prostředky z účtu Standard na účet Mikro?

Po kliknutí na „Podúčet Mikroloty" v aplikaci Bossa.CZ, se automaticky vygeneruje přihlašovací jméno spolu s heslem pro účet Mikrolotů. Ve sloupci „Pokyny" se zároveň objeví možnost „Převod Mikro účet." Převody mezi těmito účty je možné provádět v pracovní dny 24 hodin denně.

 


 

Převod prostředků na podúčet Mikrolotů je možný pouze ze Standardního (hlavního) účtu a převod z podúčtu Mikrolotů – „ Převod prostředků (Mikro účet)" je možný pouze na Standardní účet. Z tohoto hlavního účtu, lze pak dále prostředky odeslat na povolené bankovní účty klienta.

 

 


 

Jaké platím jako klient u Vás poplatky?

Za vyrování obchodu u naší společnosti platí klient jediný poplatek a to je spread, který je navíc pevný, nemáme žádné komisní poplatky ani poplatky z objemu obchodů, nic takového.

 

Jak mohu odblokovat účet po opakovaném zadání špatných přihlašovacích údajů?

Účet můžete odblokovat vyplněním formuláře „Odemknout BOSSAFX". Návod na odblokování naleznete zde. Účet si můžete také nechat odblokovat telefonicky oddělením „Zákaznické podpory" na telefonním čísle +420 226 895 902.
 

Mohu mít otevřený demo a reálný účet najednou?

Ano, na jednom počítači může být otevřeno několik platforem najednou. Podmínkou je instalování další verze platformy vždy do jiné složky počítače. Více informací o instalování platformy najdete zde.